سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جیبوجت

تور آنتالیا نوروز 1401

    نظر

تور آنتالیا نوروز 1401 ? | الفبای سفر

تورهای آنتالیا نوروز 1401?? اگر قصد خرید و یا رزرو آنلاین ? بهترین و ارزان ترین آفرهای ویژه ? لحظه آخری تور آنتالیا نوروز 1401 را دارید با الفبای سفر همراه شوید.

آنتالیا با داشتن تاریخ غنی و چشم انداز طبیعی خیره کننده، یکی از بی نظیرترین مقصدهای تابستانی جهان است. از عظمت کمرنگ کوههای توروس گرفته تا سواحل بی نظیر که به شهرهای باستانی امپراتوری های سابق منتهی می شوند. برای تماشای این همه زیبایی فقط نیازمند به رزرو تور آنتالیا هستید تا لذتی از سفرتان ببرید که هیچگاه در زندگیتان تجربه نکرده اید. به مناطق پرطرفدار لارا و یا کمر بروید و هنگامی که در هتل های لوکس آنتالیا اقامت دارید دید فوق العاده ای به دریای مدیترانه داشته باشید. 

? تور آنتالیا نوروز 1401 

تماشای دریای زیبای مدیترانه از مناطق مختلف، بازدید از بناهای رومی، لذت تفریحات هیجان انگیز همه و همه در یک هوای بی نظیر بهاری در نوروز 1401 نوید بخش سفری بی نظیر و خاطره انگیز برای شما مسافران تور نوروزی آنتالیا هستند. همچنین در این ایام علاوه بر فراهم بودن تفریحات هتل ها هم تمامی امکانات لازم را در اختار مسافران گذاشته و آماده پذیرش و خدمت رسانی به گردشگران ایرانی هستند. اگر تور ترکیه نوروز ارزان را برای سفرتان به آنتالیا انتخاب کنید قطعا سفری مملو از خاطرات خوب را همراه با تور آنتالیا نوروز آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد. اگر قصد خرید و یا رزرو آنلاین بهترین تور آنتالیا و تور ترکیه آنتالیا را دارید با الفبای سفر همراه شوید.

 ?? پکیج تور آنتالیا نوروز 1400

الفبای سفر که تجربه و تخصص های لازم را در زمینه اجرای تورهای آنتالیا دارد با فراهم کردن خدماتی شما مسافران را برای برخورداری از یک سفر بی نظیر یاری می کند که این امکانات شامل موارد زیر می باشند.

  1. بیمه مسافرتی
  2. گشت شهری 
  3. رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  4. تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان ترکی
  5. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت
  6. رزرو هتل مورد نظر

?? قیمت تور آنتالیا نوروز 1401

قیمت تور آنتالیا در نوروز همواره نسبت به دیگر روزهای سال تفاوت هایی دارد. این تفاوت قیمت حاصل از آن است که نرخ پروازهای ایرانی و خارجی(ترکیش، اطلس گلوبال)، قیمت هتل های آنتالیا در این موقع از سال تغییر می کنند. البته عوامل دیگری چون تعداد روزهای تور نرخ تور آنتالیا عید 1401 را هم دستخوش تغییرات می کنند. در نظر داشته باشید که همیشه ارزان قیمت ترین تور آنتالیا نوروز، دلیلی بر خوب بودن آن نیست و بسیاری از شرکت های منفعت طلب با این کارتنها سرمایه و زمان شما گردشگران را هدر می دهند.

? آفر تور آنتالیا نوروز 1401

اگر دوست دارید تا از شهرهای باستانی به جا مانده از سلطنت رومیان دیدن کنید، در تورهای رفتینگ شرکت کنید، در زیباترین سواحل دنیا پیاده روی کنید آژانس مسافرتی الفبای سفر از عرضه کنندگان بهترین تورهای آنتالیا در نوروز 1401 می باشد که قصد دارد در ایجاد خاطره انگیزترین سفر نوروزی به شما مسافران گرامی یاری کند.

??? انواع آفر تور آنتالیا نوروز 1401

تور آنتالیا لحظه آخری
تور آنتالیا هوایی
تور آنتالیا زمینی

? تور لحظه آخری آنتالیا نوروز 1401

نام تور لحظه آخری آنتالیا حتما بارها و بارها به گوشتان خورده که گاها از اسم های دیگری چون تور دقیقه نودی آنتالیا یا لست سکند تور نیز استفاده می شود. اما ممکن است این پرسش در ذهن شما باشد که تور لحظه آخری آنتالیا ویژه نوروز 1401 آیا با تورهای معمولی نوروزی تفاوتی دارد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که قیمت تور نوروزی آنتالیا باتوجه به نرخ بلیط هواپیما، هزینه رزرو هتل و دیگر امکانات تعیین می شود اما اگر سهمیه آژانس مسافرتی برای برگزاری همین تور نوروزی آنتالیا تا حداکثر یک الی دو روز مانده (آخرین لحظات) به برگزاری آن پر نشود، آژانس مذکور با ارائه دادن تخفیف هایی حتی تا 50 درصد سعی بر این دارد تا ارزانترین تور آنتالیا در نوروز را ارائه دهد. 

تور هوایی آنتالیا

تور آنتالیا پرواز ایران ایر، ماهان یا سایر ایرلاین های داخلی بدین شکل نیستند که به صورت مستقیم انجام بگیرند و ساعاتی باید بصورت زمینی مسیر را طی نمایید و اگر قصد دارید بدون اینکه ساعاتی را بصورت زمینی سفر کنید میتوانید تور آنتالیا پرواز تیلویند، سان اکسپرس، ترکیش پگاسوس را خریداری کنید

تور زمینی آنتالیا

تور زمینی آنتالیا نیز در نوروزهای اخیر متقاضیان زیادی داشته است و به همین دلیل الفبای سفر در کنار تور هوایی، تورهای زمینی آنتالیا ویژه نوروز 1401 را هم ارائه می دهد که این نور توسط اتوبوس های VIP که دارای امکانات خوب و مناسبی هستند. در ضمن تورهای زمینی مخصوص افرادی است که قصد دارند به ارزانترین حالت ممکن به این شهر زیبا سفر داشته باشند. از دیگر ارزان ترین تورهای آنتالیا می توان به تور لحظه آخری زمینی آنتالیا از تهران، تورهای زمینی آنتالیا از شهرهایی چون تبریز، اصفهان و شیراز اشاره نمود.

سایر آفرهای تور آنتالیا ترکیه الفبای سفر

تور ترکیه ارزان