سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جیبوجت

تور استانبول نوروز

    نظر

تور استانبول نوروز 1401 ? | الفبای سفر

تورهای استانبول نوروز 1401?? اگر قصد خرید و یا رزرو آنلاین ? بهترین و ارزان ترین آفرهای ویژه ? لحظه آخری تور استانبول نوروز 1401 را دارید با الفبای سفر همراه شوید.

تور استانبول ترکیه

تماشای دو قاره در یک نقطه شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این موضوع حقیقتی است که با چشمان خود می توانید در این شهر بی نظیر ببینید. البته فقط همین یک مورد نیست! وقتی به استانبول سفر کنید اول از هرچیزی غرق در تاریخ می شوید. تاریخی که نشان دهنده عظمت امپراطوری عثمانی و همچنین سلطنت رومیان در این شهر است.البته که دیدنی های این شهر فقط به این جا ختم نمی شود و علاوه بر تاریخ و تمدن می توانید یکی از مدرن ترین شهرهای جهان را هم نظاره گر باشید و سپس بعد از کلی گشت و گذار در بهترین هتل استانبول اقامت کنید. شاید جالب باشد که بدانید خیلی ها در سفر خود به استانبول در حسرت این هستند که نتوانستند به خوبی از تمامی دیدنی های این شهر بازدید کنند و حال تور استانبول از تهران و دیگر شهرها پیشنهادی جذاب از سوی ما به شما مشتاقان این شهر است تا زیبایی های این شهر را نظاره گر باشید. 

?تور استانبول نوروز 1401

استانبول ترکیبی از انواع جاذبه های گردشگری را دارد و از این جهت، سفر به استانبول برای انواع سلیقه ها، لذت بخش خواهد بود. اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با آفر تور استانبول نوروز آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

??? آفر تور استانبول نوروز 1401

اگر علاقه مند هستید تا نوروز خود را به استانبول زیبا سفر کنید و خاطرات بی نظیری را در تنگه بسفر، بناهای باشکوه و تاریخی شهر تجربه کنید و از طرفی خریدهای فوق العاده ای را با مناسب ترین قیمت از بهترین فروشگاه ها و برند های ترک و بین المللی خریداری کنید آژانس الفبای سفر ارائه دهنده بهترین آفر تور ترکیه نوروز می باشد و در این مورد می توانید با ارتباط با کارشناسان تور استنبول الفبای سفر بهترین تور ترکیه را خریداری نمایید.

آفر تور استانبول عید 1401 به شکل زیر برگزار میشود:

  • تور هوایی استانبول
  • تور لحظه آخری استانبول
  • تور استانبول زمینی 

?? پکیج تور نوروزی استانبول

کوچه های رنگی، تنگه زیبای بسفر، بناهای تاریخی، مناره ها  و مساجد با معماری بی نظیر، امتحان طعم بی نظیر سیمیت و دیگر غذاهای ترک مواردی هستند که بسیاری را وادار به سفر به استانبول مخصوصا در ایام نوروز می کنند. پس برای اینکه لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را در استانبول داشته باشید می بایست از امکاناتی بهره مند شوید. در همین راستا الفبای سفر خدمات زیر را به شما مسافران تور استانبول نوروز ارائه می نماید:
• بیمه مسافرتی
• گشت شهری رایگان
• بلیط رفت و برگشت هواپیما
• تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان ترکی
• ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت کاملا رایگان
• انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج تور استانبول
رزرو هتل های استانبول میدان تکسیم

?? قیمت تور استانبول نوروز 1401

فاکتورهای زیادی در اختلاف قیمت تور استانبول فروردین 1401 در قیاس با بقیه روزهای سال دخیل هستند که می توان به تفاوت نرخ هواپیماهای داخلی و خارجی (ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ترکیش و اطلس گلوبال)، نرخ هتل های استانبول و همچنین تعداد روزهایی که قصد دارید به این شهر سفر کنید اشاره کرد. توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور استانبول همیشه بهترین تورها نیستند و تعدادی از آژانس ها همواره با استفاده این موضوع از مشتریان خود سواستفاده می کنند. جهت اطلاع از لیست قیمت تور لحظه ای استانبول نوروز از پکیج های مسافرتی در وبسایت alefbatuor دیدن کنید. 

? تور لحظه آخری استانبول نوروز 1401

حتما با این سوال خیلی مواجه شدید که تور لحظه آخری استانبول در نوروز یا لست سکند تور چی هست و چه مزایا و معایبی دارد. می بایست گفت زمانی از عبارت تور لحظه آخری استانبول می توان استفاده کرد که آژانسی نتواند سهمیه خود را پر کند و در این موقع تخفیف های ویژه ای حتی تا 50 درصد برای فروش تور استانبول خود ارائه میدهد. شاید جالب باشد که در سال های گذشته گردشگران زیادی برای تور لحظه آخری استانبول در نوروز از نقاط مختلف ایران اقدام کردند. تور لحظه آخری استانبول از تهران و تبریز یا تور لحظه آخری استانبول از شیراز جز پرطرفدارترین تورهای دقیقه نودی همراه بوده اند که از قیمت های مناسب و ارزانی برخوردار هستند.

  • از مزایایی که در تورهای لحظه آخری استانبول نوروز وجود دارد این است که از قیمت پایین تری نسبت به تورهای استاندارد استانبول برخوردار هستند و حتی به نصف قیمت هم می رسد. 
  • از ایراداتی که به تور لحظه آخری استانبول مخصوصا در ایام نوروز وارد است این می باشد که که باید آماده سفر باشید شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر باشد و درصورت خریداری به هیچ عنوان مبلغ استرداد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر میباشد.

? تور هوایی استانبول در نوروز

اول از هر چیزی لازم است که این را بدانید آژانس الفبای سفر از ارائه دهندگان بهترین تور استانبول در نوروز است که امکاناتی چون گشت شهری در استانبول، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه تا هتلی که رزرو کردید، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر استانبول و دیگر خدمات را برای شما مسافران نوروزی استانبول تدارک دیده است. همه این تلاش ها برای آن است تا سال نو را جذاب تر از گذشته آغاز کنید و با خاطره ای خوش به شهر خود بازگردید.

تور هوایی با پروازهای پگاسوس، ترکیش، ایران ایر، کیش ایر، قشم ایر، معراج، زاگرس و ماهان از تهران به صورت مستقیم برگزار می شود 

تور زمینی استانبول در نوروز

علاوه بر تور هوایی، تور زمینی استانبول نیز متقاضیان زیادی دارد. به شکلی که این سفر نه تنها از تهران بلکه تور استانبول از شیراز و همچنین تور استانبول از تبریز و دیگر شهرهای ایران چون اصفهان، بندرعباس، کیش و... امروزه طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. با این حال اگر به دنبال ارزانترین تور استانبول در نوروز هستید، تور زمینی می تواند بهترین گزینه برای شما مسافران باشد. در ضمن لازم به ذکر است که این سفر توسط اتوبوس های vip با مجهزترین امکانات برگزار می شود.